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キクモリ マイ
菊盛 真衣
KIKUMORI MAI
所属
経営学部 経営学科
職名
准教授
論文
1.
2023/09
Does B2B WOM Usage Matter to Channel Relationship Performance? The Roles of Organizational Culture and Psychic Distance │ Industrial Marketing Management │ 114,286-296頁 (共著)
2.
2023/08/09
How do moral judgment and saving face interact with positive word–of–mouth regarding counterfeit luxury consumption? │ Journal of Global Fashion Marketing │ (Advance online publication),1-17頁 (共著)
3.
2023/01/10
Word-of-Mouth in Business-to-Business Marketing: A Systematic Review and Future Research Directions │ Journal of Business & Industrial Marketing │ 38 (13),45-62頁 (共著)
4.
2020/06
グローバルカンパニーによる文化的カスタマイゼーションがWebサイトの使用容易性に及ぼす影響 │ マーケティング・ジャーナル │ 40 (1),56‐67 (共著)
5.
2018/09
制御焦点がチャネル選択・推奨に及ぼす影響―マルチチャネル・ショッパー行動の分析― │ マーケティング・ジャーナル │ 38 (2),52-67 (共著)
6.
2018/01
独自性欲求が口コミ発信行動に及ぼす影響 │ マーケティング・ジャーナル │ 37 (3),22-37 (共著)
7.
2017/07
High-NFU (Need for Uniqueness) Consumers’ Intention to Generate WOM about Luxury Goods │ Global Fashion Management Conference at Vienna Proceedings │ ,131-132 (共著)
8.
2016/09
クチコミ発信促進キャンペーンの効果測定―金銭的報酬 対心理的報酬― │ プロモーショナル・マーケティング研究 │ 9,27-45 (単著)
9.
2016/07
消費者の情報取得・製品評価行動におけるeクチコミの影響 │ 博士論文(慶應義塾大学大学院 商学研究科) │ (単著)
10.
2015/04
eクチコミ正負比率の影響における製品間差異―探索財 対 経験財― │ 市場創造研究 │ 4,5-14 (単著)
11.
2014/12
負のeクチコミが消費者心理に与える逆説的な影響 │ Nextcom │ 20 (2),24-33 (単著)
12.
2013/09
eクチコミ効果へのブランド熟知性の影響-消費者のブランド評価に着目して- │ プロモーショナル・マーケティング研究 │ 6,9-20 (単著)
13.
2013/03
eクチコミ効果モデルの構築と実証 │ 修士論文(慶應義塾大学大学院商学研究科) │ (単著)
14.
2013/02
Positive Effects of Negative Word-of-Mouth on Consumer Attitude: Considering the Ratio and Order of e-WOM │ Proceedings of 2013 American Marketing Association Winter Educators’ Conference │ ,2-3 (共著)
15.
2010/12
Does Negative e-WOM Affect Consumer Attitude Negatively or Positively? │ Journal of E-Business │ (10),38-42 (共著)