立命館大学 研究者学術情報データベース
English>>
TOPページ
キクモリ マイ
菊盛 真衣
KIKUMORI MAI
所属
経営学部 経営学科
職名
准教授
学会発表
1.
2023/12/03
SNSインフルエンサーの視線と消費者のブランド評価:制御焦点理論の適用 (日本マーケティング・サイエンス学会 第114回研究大会)
2.
2023/11/18
Export market orientation and export performance: The role of channel partners referred by word-of-mouth (2023 KSMS International Conference)
3.
2023/07/21
Effectiveness of influencer marketing: Focusing on a consumer's individual factor (2023 Global Marketing Conference)
4.
2023/05/28
企業間クチコミが取引関係満足度に及ぼす影響:チャネルパートナーの選定に関する実証分析 (日本商業学会全国研究大会第73回大会)
5.
2023/05/14
スマートフォン使用の負の効果:ファビングと食事体験満足に関する実証研究 (日本消費者行動研究学会 第66回コンファレンス)
6.
2023/04/15
情報源としての企業間クチコミの役割:組織文化と心的距離の影響 (日本商業学会関西部会4月例会)
7.
2021/10/17
B2Bマーケティングにおけるクチコミの有効性:システマティックレビューに基づく知見と課題 (日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2021)
8.
2021/04/24
クチコミが組織の購買意思決定に及ぼす影響:展望と今後の課題 (日本商業学会関東部会報告会)
9.
2020/11/06
An Assessment of Consumers‘ Store Choice Decisions ㏌ a Multichannel Environment (2020 Global Marketing Conference)
10.
2020/11/06
How does word of mouth interact with consumers’ psychological factors?:Implications from Chinese market (2020 Global Marketing Conference)
11.
2019/11/16
グローバル・ラグジュアリー企業はいかに偽物ブランドに対する肯定的なクチコミの影響を緩和しうるか (日本商業学会関西部会 11月例会)
12.
2019/09/26
Individual Differences in Multichannel Shoppers' Preferences for Certain Types of Stores (European Marketing Academy, 2019 Regional Conference)
13.
2019/07/12
Online versus Offline Channel Choice: Consumers Regulatory Focus as a Moderator (Yonsei University Center for Digital Society,The 2 nd International Symposium)
14.
2019/04/19
消費者の買物行動におけるオンラインチャネルの利用意図:制御焦点理論による考察 (日本商業学会関東部会報告会)
15.
2019/01/19
Effect of Perceived Channel Characteristics on Store Preference and Recommendation (International Marketing Trends Conference 2019)
16.
2018/07/27
Eclipsing Reexamined: The Conditions under Which the Negative Effects of Celebrity Advertisement Are Suppressed (2018 Global Marketing Conference)