立命館大学 研究者学術情報データベース
English>>
TOPページ
ショーバック マイケル
SHAWBACK Michael
SHAWBACK Michael
所属
理工学部 環境都市工学科
職名
教授
論文
1.
2008
Integrating CALL into a language curriculum │ New Frontiers in CALL: Negotiating Diversity Selected Proceedings of the Thirteenth Annual JALT CALL SIG Conference 2008 │ (共著)
2.
2008
Practice Makes Perfect: Discussion Skills in the CALL Classroom │ New Frontiers in CALL: Negotiating Diversity Selected Proceedings of the Thirteenth Annual JALT CALL SIG Conference 2008 │ (共著)
3.
2007
Computer-based Feedback: Developing an Online Presentation Evaluation System │ 静岡文化芸術大学 紀要 │ 7,1-6 (共著)
4.
2006/10
Podcasts: A Language Lab in Your Pocket │ KoTESOL Proceedings 2005 │ ,25-34 (共著)
5.
2004/07
Expanding the Foreign Language Curriculum: Computer-based Presentation Courses │ 外国語教育メディア学会第44回全国研究大会論文集 │ ,185-7 (共著)
6.
2004/07
Online Extra-Credit Exercises: Building Skills and Boosting Scores │ 外国語教育メディア学会第44回全国研究大会論文集 │ ,24-7 (共著)
7.
2003/03
Putting Online Filmography to the Test │ 『龍谷大学国際社会文化研究所紀要』 龍谷大学国際社会文化研究所 │ (5),107-136 (共著)
8.
2002/05
Online Interactive Courseware: Using Movies to Promote Cultural Understanding in a CALL Environment │ ReCALL │ (14) (共著)
9.
2001/08
Online Filmography Exercises: From Film to the Web │ C.A.L.L.--The Challenge of Change". Keith Cameron (ed.), Elm Bank Publications, England │ (共著)
10.
2000/10
EFL Curriculum Design in the New Millennium: The Role of the Internet in Listening and Reading Material Development │ タイTESOL学会論文書 │ ,12:1 (共著)
11.
2000/01
Listening Comprehension 2000: Combining Internet and Video Resources in the EFL Classroom │ タイTESOL学会第19回年次国際大会論文集 │ (共著)
12.
1999/01
A Stepping Stone for Learning Culture: The World Wide Web in EFL Classrooms │ タイTESOL学会第19回年次国際大会論文集 │ (共著)
13.
1998/12
Incorporating the World Wide Web into a Culture Classroom │ 『立命館教育科学研究』 │ (13) (共著)
14.
1997/12
Students' Attitudes Towards Foreign Language Teaching/Learning: The Effects of Prior Experience │ 『立命館教育科学研究』 │ (11) (共著)
15.
1996/05
Attitudes of College Foreign Language Learners Before Instruction: A Comparative Study Using Japanese and American Students │ 大阪経済大学『経大論集』 │ 47 (3) (共著)
16.
1996/02
Variability and Attention to Form: The Relationship Between Task and Interlanguage Performance │ 大阪経済大学『経大論集』 │ 47 (1) (単著)